Polityka obsługi "cookies" na stronach UW
Projekt realizowany przez Uniwersytet Warszawski
Strona głównaOfertaJęzyki & NarodyViaje al español – Podróż z hiszpańskim (poziom A1)

Viaje al español – Podróż z hiszpańskim (poziom A1)

Dane kursu

Numer kursu: J/0707
Dziedzina wiedzy: Języki & Narody
Język: Hiszpański
Poziom języka: A1
Liczba godzin: 60
Jednostki
odpowiedzialne:
Szkoła Języków Obcych
Autor kursu: mgr Agnieszka Kowalewska
Rodzaj zajęć: ćwiczenia

Grupy

Numer grupy:J/0707/2
Trymestr:III/2016/2017
Prowadzący:mgr Agnieszka Kowalewska
Cena:550.00 zł
Terminy: od 21-06-2017 do 13-07-2017
Lokalizacja:Kampus Centralny lub Kampus Ochota lub Kampus Smyczkowa
Zajęcia: zwiń
lp.datarozpoczęciezakończenieprzerwa
121-06-2017
środa
16:4519:5510
222-06-2017
czwartek
16:4519:5510
323-06-2017
piątek
16:4519:5510
426-06-2017
poniedziałek
16:4519:5510
527-06-2017
wtorek
16:4519:5510
628-06-2017
środa
16:4519:5510
729-06-2017
czwartek
16:4519:5510
803-07-2017
poniedziałek
16:4519:5510
904-07-2017
wtorek
16:4519:5510
1005-07-2017
środa
16:4519:5510
1106-07-2017
czwartek
16:4519:5510
1210-07-2017
poniedziałek
16:4519:5510
1311-07-2017
wtorek
16:4519:5510
1412-07-2017
środa
16:4519:5510
1513-07-2017
czwartek
16:4519:5510

Opis kursu

Kurs w języku polskim i hiszpańskim na poziomie A1.

  1. Przedstawianie siebie i innych.
  2. Pierwsze kontakty, podstawowe zwroty grzecznościowe.
  3. W sklepie spożywczym i na targu.
  4. W barze tapas i restauracji – kuchnia hiszpańska i zwyczaje kulinarne.
  5. Godziny posiłków, otwarcia sklepów i instytucji.
  6. Pytanie o drogę, nazwy sklepów i instytucji.
  7. Na dworcu autobusowym i stacji kolejowej – kupowanie biletów, pytanie o informacje.
  8. Zakupy w sklepie z ubraniami i obuwniczym.
  9. W hotelu – rezerwowanie pokoju, reklamacje, rozmowy telefoniczne.
  10. Wizyta u lekarza i w aptece.
  11. Wizyta w informacji turystycznej – pytanie o zabytki i regionalne atrakcje.

Cel ogólny

Kurs na poziomie A1 dla rozpoczynających naukę lub tzw. fałszywych początkujących pragnących odświeżyć znajomość języka. Celem kursu jest zdobycie umiejętności językowych, umożliwiających porozumienie się podczas wakacyjnego pobytu w krajach hiszpańskojęzycznych.

Cele szczegółowe

  1. Opanowanie wybranych elementów gramatyczno-leksykalnych na poziomie podstawowym, ze szczególnym uwzględnieniem elementów niezbędnych w praktycznej komunikacji w sytuacjach codziennych.
  2. Rozwijanie sprawności rozumienia i mówienia umożliwiającej porozumiewanie się w celach turystycznych.
  3. Poznanie najciekawszych zabytków Hiszpanii i Ameryki Łacińskiej.
  4. Poznanie realiów życia codziennego krajów hiszpańskojęzycznych.

Korzyści dla słuchacza

Słuchacze będą umieli poradzić sobie w sytuacjach typowych dla turystów (komunikacja w restauracji, sklepie, na dworcu, w hotelu, u lekarza, itp.).
Zdobędą podstawową wiedzę na temat krajów hiszpańskojęzycznych, ze szczególnym uwzględnieniem ich walorów turystycznych.

Metody pracy

  • metoda eklektyczna, ćwiczone będą wszystkie cztery sprawności: czytanie, słuchanie, mówienie i pisanie (w ramach prac domowych),
  • podejście zadaniowe – grupowe mini zadania na zajęciach, projekty w ramach pracy domowej,
  • nacisk na autonomię i ćwiczenie strategii uczenia się,
  • stosowane techniki: praca w parach, drilling, role play, dyskusje sterowane w grupach, materiały audio i wideo.

Metody weryfikacji efektów kształcenia

  1.  Egzamin składać się będzie z części pisemnej (obejmującej zagadnienia leksykalno gramatyczne poruszone w trakcie kursu) oraz części ustnej (funkcje komunikacyjne o tematyce związanej z programem kursu).
  2. Metody weryfikacji efektów kształcenia podczas kursu:
  • krótkie kartkówki z materiału leksykalno-gramatycznego omówionego na zajęciach,
  • krzyżówki, quizy, rebusy i konkursy językowe - monitorowanie zdobytych kompetencji leksykalnych,
  • prace domowe sprawdzane podczas zajęć - ocena kształtująca postępów w rozwijaniu kompetencji językowych,
  • role plays, wypowiedzi ustne podczas zajęć - monitorowanie efektów komunikacyjnych,

Krótka rozmowa ze Słuchaczami zdającymi egzamin  po ostatnich zajęciach kursu w celu wskazania mocnych stron Słuchacza i tych efektów kształcenia, nad którymi musi jeszcze popracować przed egzaminem.



do góry ↑