Polityka obsługi "cookies" na stronach UW
Projekt realizowany przez Uniwersytet Warszawski
Strona głównaOfertaJęzyki & NarodyEnglish for Human Resources (HR) – kurs angielskiego dla branży HR (poziom B1/B2)

English for Human Resources (HR) – kurs angielskiego dla branży HR (poziom B1/B2)

Dane kursu

Numer kursu: J/2889
Dziedzina wiedzy: Języki & Narody
Język: Angielski
Poziom języka: B1/B2
Liczba godzin: 33
Jednostki
odpowiedzialne:
Szkoła Języków Obcych
Autor kursu: mgr Paweł Ozyra
Rodzaj zajęć: ćwiczenia

Grupy

Numer grupy:J/2889/1
Trymestr:III/2016/2017
Prowadzący:mgr Paweł Ozyra
Cena:303.00 zł
Terminy: od 22-04-2017 do 01-07-2017
Lokalizacja:Kampus Centralny
Zajęcia: zwiń
lp.datarozpoczęciezakończenieprzerwa
122-04-2017
sobota
12:3014:45brak
229-04-2017
sobota
12:3014:45brak
306-05-2017
sobota
12:3014:45brak
413-05-2017
sobota
12:3014:45brak
520-05-2017
sobota
12:3014:45brak
627-05-2017
sobota
12:3014:45brak
703-06-2017
sobota
12:3014:45brak
810-06-2017
sobota
12:3014:45brak
917-06-2017
sobota
12:3014:45brak
1024-06-2017
sobota
12:3014:45brak
1101-07-2017
sobota
12:3014:45brak

Opis kursu

Kurs prowadzony w języku angielskim na poziomie B1/B2.

Kurs jest adresowany do pracodawców i pracowników działów personalnych oraz innych osób zainteresowanych tematyką HR. Zajęcia mają na celu zapoznanie Słuchaczy ze specyfiką słownictwa specjalistycznego używanego w branży HR oraz opanowanie umiejetności komunikacyjnych, przydatnych w codziennej praktyce zawodowej. Jest to kurs nastawiony na poszerzanie znajomości słownictwa oraz rozwijanie sprawności mówienia.

Tematyka kursu:

  1. Recruitment / Rekrutacja pracowników.
  2. Selection / Selekcja kandydatów.
  3. Employment contracts / Umowy pracownicze.
  4. Working patterns / Organizacja pracy.
  5. Grievance procedures / Procedury składania i rozpoznawania skarg.
  6. Health and safety / Bezpieczeństwo i higiena pracy.
  7. Training and development / Szkolenia i rozwój.
  8. Job appraisal / Ocena pracownika.
  9. Reward and remuneration / Nagrody i wynagrodzenie.

Umiejetności:

  1. Opisywanie kompetencji, obowiazków i procedur.
  2. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych i dyscyplinarnych.
  3. Negocjowanie umów.
  4. Rozwiazywanie konfliktów.
  5. Aktywne uczestniczenie w rozmowie.
  6. Tworzenie dokumentów personalnych.

Cel ogólny

Opanowanie przez Słuchaczy słownictwa specjalistycznego oraz rozwijanie kompetencji komunikacyjnej na poziomie B1/B2.

Cele szczegółowe

  • wprowadzenie terminologii używanej w branży HR,
  • poszerzanie znajomości słownictwa specjalistycznego,
  • rozwijanie swobodnej komunikacji w typowych sytuacjach zawodowych,
  • doskonalenie umiejętności stosowania bardziej złożonych struktur gramatycznych.

Korzyści dla słuchacza

Kurs pozwoli Słuchaczom:

  1. Nabyć umiejetność posługiwania się słownictwem specjalistycznym stosowanym w branży HR.
  2. Konstruować dokumenty personalne w języku angielskim.
  3. Wyeliminować najczęstsze błędy gramatyczne i leksykalne.
  4. Zwiększyć swobodę wypowiedzi.

Szczegółowe efekty kształcenia:

Wiedza:

  • Słuchacz zna podstawowe pojęcia i zagadnienia z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi,
  • rozumie język specjalistyczny stosowany w dokumentach personalnych, umowach o pracę, itp.,
  • Słuchacz wie, jakie są różnice w przepisach dotyczących prawa pracy między Polską a Wielką Brytanią,
  • zna procedury składania i rozpoznawania skarg,
  • zna zasady postępowania dotyczące bezpieczeństwa w miejscu pracy,
  • ma wiedzę na temat doradztwa personalnego.

Umiejętności:

  • Słuchacz potrafi posługiwać się słownictwem specjalistycznym stosowanym w branży HR,
  • posiada umiejetność komunikacji na płaszczyźnie zawodowej na poziomie B2,
  • potrafi opisywać kompetencje, obowiązki i procedury,
  • potrafi napisać życiorys zawodowy oraz list przewodni,
  • umie przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną i dyscyplinarną,
  • umie dokonać oceny okresowej pracownika,
  • potrafi rozwiązywać problemy, które mogą wystąpić pomiędzy pracownikami, a także między pracodawcą a pracownikami,
  • posiada umiejętność negocjacji (np. warunków umowy lub podwyżki).

Metody pracy

Komunikatywne uczenie języka, technologie informacyjne, praca indywidualna i w parach, praca w grupach, odgrywanie ról, rozwiązywanie problemów, dyskusja dydaktyczna.

Metody weryfikacji efektów kształcenia

Egzamin pisemny ze znajomości słownictwa oraz wypowiedź ustna na zadany temat związany z branżą HR.



do góry ↑