Polityka obsługi "cookies" na stronach UW
Projekt realizowany przez Uniwersytet Warszawski
Strona głównaOfertaJęzyki & NarodyAngielski – jak odnieść sukces w firmie (poziom A2)

Angielski – jak odnieść sukces w firmie (poziom A2)

Dane kursu

Numer kursu: J/0288
Dziedzina wiedzy: Języki & Narody
Język: Angielski
Poziom języka: A2
Liczba godzin: 30
Jednostki
odpowiedzialne:
Szkoła Języków Obcych
Autor kursu: mgr Irena Szkurłat-Jędrak
Rodzaj zajęć: ćwiczenia

Grupy

Numer grupy:J/0288/3
Trymestr:III/2016/2017
Prowadzący:mgr Irena Szkurłat-Jędrak
Cena:275.00 zł
Terminy: od 11-04-2017 do 20-06-2017
Lokalizacja:Kampus Centralny
Zajęcia: zwiń
lp.datarozpoczęciezakończenieprzerwa
111-04-2017
wtorek
18:0020:15brak
218-04-2017
wtorek
18:0020:15brak
325-04-2017
wtorek
18:0020:15brak
409-05-2017
wtorek
18:0020:15brak
516-05-2017
wtorek
18:0020:15brak
623-05-2017
wtorek
18:0020:15brak
730-05-2017
wtorek
18:0020:15brak
806-06-2017
wtorek
18:0020:15brak
913-06-2017
wtorek
18:0020:15brak
1020-06-2017
wtorek
18:0020:15brak

Opis kursu

Kurs prowadzony w języku angielskim na poziomie A2.

Kurs ten przeznaczony jest dla osób pragnących poznać słownictwo i zwroty języka angielskiego, używanego w różnorodnych sytuacjach w biurze, firmie i innych instytucjach. Na zajęciach Słuchacze poznają żywy język biznesu, zdobędą umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych w języku angielskim oraz poznają podstawy korespondencji biurowej (notatka służbowa, memo, mail, listy formalne i nieoficjalne). Szczególny nacisk będzie położony na język praktyczny, poprzez liczne wypowiedzi i krótkie dialogi symulujące sytuacje biurowe. Oprócz bazy leksykalnej kurs przewiduje wprowadzenie typowych struktur i zagadnień gramatycznych podanych w sposób zwięzły i przystępny.

Tematy i zagadnienia proponowane:

  1. Rodzaje firm, organizacja pracy, personel, zakres obowiązków.
  2. Sprzęt, wyposażenie i akcesoria biurowe. Język komputerowy.
  3. Wizyta klienta w firmie – zaproszenie do złożenia wizyty, przyjęcie zaproszenia, odmowa, rozpatrywanie skarg, rozwiązywanie problemów.
  4. Rozmowa telefoniczna – przyjmowanie i przekazywanie informacji, umawianie się na spotkanie, zmiana terminów, dokonywanie rezerwacji etc.
  5. Korespondencja w firmie – notatka służbowa, memo, mail, list oficjalny i nieformalny. 
  6. Zebrania, konferencje, wystawy i prezentacje.
  7. Relacje pracownik – dyrektor. Idealny dyrektor i wzorowy pracownik (cechy osobowości). Konstruktywne rozwiązywanie problemów.
  8. PR – czyli jak dbać o wizerunek firmy. Priorytety: właściwa atmosfera, lokalizacja, wynagrodzenie, wyposażenie, godziny pracy, rodzaje umowy etc.
  9. Wielokulturowość w firmie. Różnice kulturowe - jak je respektować. 
  10. Ubieganie się o pracę, niezbędne dokumenty i przebieg rozmowy kwalifikacyjnej.

Cel ogólny

Rozwijanie umiejętności używania języka angielskiego w miejscu pracy, szczególnie w środowisku anglojęzycznym. Ponadto elementy korespondencji.

Cele szczegółowe

Wprowadzenie, rozszerzenie i utrwalenie słownictwa zawodowego używanego w firmach, korporacjach i innych instytucjach multikulturowych. Kurs pozwoli na swobobniejsze wypowiadanie się na tematy zawodowe związane z działalnością i funkcjonowaniem firmy. Istotnym elementem kursu będzie umiejętność prowadzenia korespondencji w języku angielskim oraz załatwianie różnorodnych spraw przez telefon.

Korzyści dla słuchacza

Słuchacze rozwiną praktyczne kompetencje językowe, pozwalające na porozumiewaniu się w języku angielskim w firmie i załatwianie różnorodnych spraw przez telefon. Ponadto posiądą podstawowe umiejetności prowadzenia korespondencji w firmie.

Metody pracy

Praca w zespole, w parach, krótkie prezentacje, wypowiedzi ustne, dialogi.

Metody weryfikacji efektów kształcenia

Egzamin sklada się z części pisemnej i ustnej. Część pisemna obejmuje sprawdzenie znajomości słownictwa używanego w codziennych kontaktach zawodowych oraz zagadnień związanych z pracą w środowisku anglojęzycznym. Część ustna to wypowiedź Słuchacza na temat pracy, zakresu obowiązków, strukturze firmy i kontaktów zawodowych.



do góry ↑